Nästan ett år har gått

Är snart ett år sedan jag startade bloggen och skrev inlägg under två veckors tid. Minnet bra men kort, ibland kommer annat emellan när man ska skriva.
 
Mycket har hänt. Har flyttat, blivit gravid och gått upp nästan 20KG. Inget jag är stolt över, men mycket av det är vatten.
 
Idag är det 62 dagar kvar till beräknad förlossning. 62 dagar kvar tills jag kan börja träna igen, har foglossning som inte vill ge med sig.
 
Första målet är att bli av med alla graviditetskilon innan sommaren är slut. Och det tror jag att jag kan klara med bra kost, promenader och ren viljestyrka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sys - att nå sina mål

Graviditet, livet med familjen, livet med sig själv

RSS 2.0