Vågen!

Vågen visar nedåt! 72.0KG!! Jag är så lycklig att jag nästan kan spricka! Men det är ändå några kg kvar att bli av med. Ganska många.
 
Vikt (kg): 72 kg
Längd (cm): 161 cm
BMI: 27.78
 
Jag har en bit kvar, men jag ser hur det går framåt och hoppas på att nå till 65KG snart!
 
Vikt (kg): 65 kg
Längd (cm): 161 cm
BMI: 25.08
 
 
Detta är det stora målet. Någon gång hoppas jag på att vara där!
Vikt (kg): 60 kg
Längd (cm): 161 cm
BMI: 23.15
 
Blev en promenad igår och en promenad idag. Hoppas på att hinna/orka med en till promenad idag. Har inte ork till särskilt mycket just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sys - att nå sina mål

Graviditet, livet med familjen, livet med sig själv

RSS 2.0